hvor mange stolt et stykke thingsesnavn et egent nettverk i ryggen av utmerket modell slik! hovedfaktum av gulvet, de som unnskylder meg er egoistisk! jeg vet ikke noen materie med hvordan praktfull flowery spr?k kommer og beskriver de utmerkete gradene av modell nok hovedledning de gulv, are all falskt, derfor i bare sier en setning: your modell er ogs? interessant! jeg er villig seing ned all et liv! teigen av denne modellen er roman, stoffet er originalt og forskjellig, hovedavsnittet er klart, the teig er hemmelihoudaoetsfull, av ? str?mme rytme, tr?den er tydelig demarcated, it dem**trerer ut av den vanlige litteraturjording i grunnleggendee ferdihoudaoeter i v?ringssom fascinerer, sl?ver det godt er termed v?re hver ord en edelstein, every setningsklassikere, det er i livstider skal modellene av studier. med hensyn til vinkel av kunst av romanen inkluderer modellen og lykkes meget mye, eksperimentbetydningene av det stor enn seg av etterf?lgende fjernt. det s?kalte: "trenger gjennom a hest?kninge frem, og skj?rer og f?rer b?ying, den verdenen er i mitt sinn! "gulvet hovedsakelig fortjener virkelig har en li av kretsskj?ring inn i et fjell av ny produksjon merkelig! jeg skuffet allerede til dette fellesskapet opprinnelig, hatt ikke tanke denne fellesskap hadded fremtid, grieved at hjertet er fult av. men har leser denne modellen av deres, lar meg produsere h?pet til fellesskapet igjen. er de la tenne brannen som h?pet for igjen i mitt hjerte, er det de at lar mitt hjerte gjenoppliver, it er de som sparer mitt et og setter til side som det avkj?ler og setter til side det kj?lige hjertet! opprinnelig fastsetter i som det v?re har v?rt i fellesskap drar tilbake noe modell, tror deres modell, i forteller denne modellen av oneself! dette er sjelden se og lett stikke om et ?rhundre! himmel har ?yne, i p? aristogenesis som v?rer ?rlig til det blir p? sikt slik utmerkete uovertruffene modeller! hovedfaktum av gulvet, de fortsetter innsatser! de er et h?p av fellesskapet
汉语拼音版
kàn le lóu zhǔ de tiē zǐ , bù yóu dé jīng shén wéi zhī yī zhèn , zì jué qī jīng bā mài wéi zhī yī chàng , qī qiào dǎo yě kāi le liù qiǎo bàn , zì gǔ yīng xióng chū shǎo nián , lóu zhǔ nián jì qīng qīng , jiù yǒu jīng tiān wěi dì zhī cái , dìng guó ān bāng zhī zhì , gǔ rén yún , wò lóng fèng chú dé yī ér ān tiān xià , ér jīn , tiān yòu wǒ dà zhōng huá , cāng hǎi sāng tián 5000 nián , zhōng huá shén zhōu píng dì yī shēng léi , fēi shā zǒu shí , dà wǔ mí tiān ,朦胧 zhōng , zhī jiàn dǐng tiān lì dì yī jīn jiǎ tiān shén lì yú tiān dì jiān , zhè rén yīng xióng shǒu chí shuāng fǔ , èr mù rú diàn , yī fǔ xià qù , hùn 沌 chū kāi , èr fǔ xià qù , nǚ 娲 zào rén , sān fǔ xià qù , xiǎo shēng qīng dǎo . dé cǐ dà yīng xióng , shí nai zhī xìng yě , mín zhī fú yě , zěn bù jiào rén xǐ jí ér qì ....... gǔ rén yǒu shǎo nián lóu zhǔ shuō wéi zhèng , shǎo nián zhī lóu zhǔ rú hóng rì chū shēng , qí dào dà guāng ; hé chū fú liú , yī xiè wāng yáng ; qián lóng téng yuān , lín zhǎo fēi yáng ; rǔ hǔ xiào gǔ , bǎi shòu zhèn huáng ; yīng 隼 shì yì , fēng chén xī zhāng ; qí huā chū tāi , huáng huáng ; gàn jiāng fā 硎, yǒu zuò qí máng ; tiān dài qí cāng , dì lǚ qí huáng ; zòng yǒu qiān gǔ , héng yǒu bā huāng ; xiǎo shēng duì lóu zhǔ zhī yǎng mù rú tāo tāo jiāng shuǐ lián mián bù jué , hǎi kū shí làn , tiān bēng dì liè , yǒng bù biàn xīn .
kàn wán lóu zhǔ de tiē zǐ , wǒ de xīn qíng jìng shì jiǔ jiǔ bù néng píng jìng 。 zhèng rú lǎo zǐ suǒ yún : dà yīn xī shēng , dà xiàng wú xíng 。 wǒ xiàn zài zhōng yú míng bái wǒ quē fá de shì shí me le , zhèng shì lóu zhǔ nà zhǒng duì zhēn lǐ de zhí zhe zhuī qiú hé lóu zhǔ nà zhǒng duì lǐ xiǎng de jiān kǔ shí jiàn suǒ chǎn shēng de hòu zhòng gǎn 。 miàn duì lóu zhǔ de tiē zǐ , wǒ zhèn jīng dé jǐ hū bù néng dòng dàn le , lóu zhǔ nà zhǒng liè zhǐ yù chū de dà shǒu bǐ , jìng shǐ wǒ rěn bù zhù yī cì cì dì fān kāi lóu zhǔ de tiē zǐ , měi kàn yī cì , zàn shǎng zhī qíng jiù jī cháng shù fēn , wǒ zǒng zài xiǎng , shì fǒu yǒu shén líng huó zài tā líng xiù de wai biǎo xià , yǐ zhì néng shǐ rén sān yuè bù zhī ròu wèi , shǐ rén yǒu yú yīn rào liáng 、 sān rì bù jué de gǎn shòu 。 lóu zhǔ , nǐ xiě dé shí zài shì tai hǎo le 。 wǒ wéi yī néng zuò de , jiù zhī yǒu bǎ zhè gè tiē zǐ dǐng shàng qù zhè jiàn shì le 。
lóu zhǔ de tiē zǐ shí zài shì xiě dé tai hǎo le 。 wén bǐ liú chàng , xiū cí dé tǐ , shēn dé wèi jìn zhū cháo
本文来自猴岛论坛 :
http://bbs.houdao.com/r510574_u2150457/